نرم افزار سهام نگر بورس ایران

اگر در بازار بورس ایران فعالیت دارید از نوسانات این بازار آگاه هستید. هر بازار مالی رفتار به منحصر به فرد خود را دارد و نیازمند سرعت و دقت تصمیم گیری درست در زمان مناسب می باشد.

افرادی که تازه وارد بازار بورس (بورس و فرابورس) می شوند با رویاهای پولدار شدن سریع انگیزه پیدا می کنند اما با گذشت زمان کوتاهی متوجه رفتار این بازار خواهند شد.

 

(پیشنهاد می شود در باره ریزش بورس ایران در سال های ۹۲ و ۹۹ کمی تحقیق کنید)

برای موفق شدن در هر کاری صبور بودن و گرفتن تصمیم درست ضروری است مدیریت سرمایه و همینطور کنترل احساس و هیجان از رمزهای موفقیت این بازار می باشد.

منابع مطالعاتی زیادی وجود دارد که با خواندن این کتاب ها و همچنین کسب تجربه شما هم خواهید توانست از این بازار مالی درآمد کسب نمایید.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور ایران و تصمیمات هیجانی در مسولین به صورت مکرر شاهد ریزش و تغییر روند بازار هستیم و متاسفانه بیشترین ضررها گریبان گیر افرادی می شود که تنها به امید دریافت سود اندکی یا از بین نرفتن ارزش پول خود با وجود تورم وحشتناک مقداری از سرمایه خود را وارد بورس کرده اند.

با مشاهده این روند همیشگی تصمیم بر آن شد که نرم افزار سهام نگر به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد و به افرادی که می خواهند در این بازار فعالیت داشته باشند در تصمیم گیری کمک کند با بدست آوردن سود مناسب از سهم مورد نظر خارج شوند یا قبل از این که ضرر سنگینی داشته باشند سهم را بفروشند و نقاط مناسب ورود را شناسایی کنند.

 

ویژگی های این نرم افزار عبارت است از:

قابلیت بررسی ۱۰۵ سهام بورسی و فرابورسی ، بازار طلا، سکه و اوراق

بروز رسانی خودکار قیمت سهم های مورد نظر به صورت آنلاین

وارد کردن نقطه ورود، حد سود و حد ضرر برای هر سهم

اعلام آلارم برای خرید و فروش هر سهم به صورت جداگانه

هشدار برای وارد شدن به محدوده ضرر یا سود

اعلام نقطه ورود مناسب برای خریدن سهم های انتخاب شده

نوشتن توضیحات شخصی برای هر سهم

نمایش تاریخ آخرین تحلیل انجام شده روی سهم ها

و …

 

از مزایای استفاده از این نرم افزار دور شدن از خرید و فروش هیجانی است که شما با تحلیل قبلی خود می توانید در روز معاملاتی نمادهایی را که قبل تحلیل و بررسی کرده اید خرید و فروش نمایید

کاربرد مناسب دیگر برای افرادی که سبد گردانی انجام می دهند می توانند پرتفو های افراد مختلف را به سادگی مورد بررسی قرار دهند و در موقعیت مناسب اقدام به خرید و فروش سهام های بررسی شده خود نمایند.

این نرم افزار در دونسخه رایگان و قابل خریداری برای دانلود قرار گرفته است و نسخه رایگان دارای محدودیت تعدادی سهام است و به افرادی که به صورت حرفه ای در این بازار حضور ندارند استفاده از نسخه رایگان توصیه می شود.

 

 

نرم افزار سهام نگر بورس را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار سهام نگر بورس

رمز فایل : www.pishronic.ir

 

قیمت نرم افزار نسخه کامل ۳۰۰ هزار تومان می باشد

پس از واریز از طریق بخش پرداخت الکترونیک و وارد کردن مشخصات کامل خود رسید پرداخت و کد پیگیری و شناسه نرم افزار را به یکی از کانال های ارتباطی ارسال فرمایید.

خرید نرم افزار سهام نگر بورس ایران

 آی دی تلگرام pishronic@ 

پست الکترونیک pishronic@gmail.com

پیامک: ۰۹۰۳۴۴۴۸۱۶۳

 

 

 

 

 

محمد صداقتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *